ACME's BR 186 NS Intercity Direct.
- Gegevens
- Gemaakt op zondag 01 maart 2015 01:39
- Hits: 9396
Pagina 2 van 3
Ook de onderzijde van de lok is niet vergeten qua details. | |
Kijkje meer op het dak. | |
Ook dat ziet er allemaal strak uit. | |
Let op de zeer fraaie panto's. | |
Daar is werk van gemaakt. Ze werken zeer licht maar drukken goed tegen je vinger. |
|
Zeer fraai. Let op de rode kabel die netjes door diverse zwarte oogjes op zijn plek is gehouden. |
|
Details, details en nog eens details. | |
Verschillende panto's op het dak. | |
Kap eraf. Nu weet ik dat de voorgaande ACME 186 modellen de reputatie hadden van : Bij openen kap valt er van alles af, en je komt een woud van draden tegen. Dat is een generatie terug al opgelost met de FYRA loks van ACME. |
|
Nu is het gewoon retestrak dat interieur van de lok. |
Login
Online
We hebben 367 gasten en geen leden online
Reacties
Niet alleen het nummer is goed te lezen maar ook de letters NL-NS
i.p.v. NL-HSA
Frits
Dus model met HSA zou alleen de 2e helft van 2014 kunnen...
De Loc schommelt dan heftig en de wielen worden dan gelift van het spoor waardoor de loc dan een sterke kantelbeweging maakt en bijna lijkt om te vallen (wat overigens niet gebeurt)
Bij wissels inclusief Engelse wissels (Kruiswissels) zijn er geen problemen omdat daarvan de puko's iets lager zijn.
Frits
RSS lijst met reacties op dit artikel