Bemo BR 634 serie



pict7460 En als de bakken er weer op zitten even kijken hoe de front en sluitseinen eruit zien.
Frontseinen netjes gescheiden van de sluitseinen en geen lekkage naar de cabine.
pict7459 Zelfde voor de sluitseinen.
pict7486 Dan kan je beide kopbakken nog wat voorzien van hang en luchtwerk.
Daarvoor dien je een dichte bufferplaat te plaatsen.
Die schuif je er zo in.
pict7487 Links met bufferplaat, rechts nog niet.
Om dit te kunnen doen, dien je trouwens wel de NEM koppelingen te verwijderen uit het treinstel. Dat staat keurig in de handleiding.
pict7488 Dus na het plaatsen van de bufferplaat het luchtwerk en koppelingen op zijn plek gestoken.
Tenslotte een antenne op het dak geplaatst.
pict7489 Dat ziet er dan netjes uit.
grootpict7491
Het is een fraai treinstel van Bemo.
Keurig 1:87. Rijd netjes. Stil. Goede en nette verlichting.
Echter voor de prijs die Bemo voor het stel vraagt, hadden ze er wel interieurverlichting bij mogen doen.
Voor de rest, mooi 3 delig stel.








Reacties   

#11 ovlovfred 27-04-2016 17:07
Welk type/formaat mashima motor zit er in het treinstel?
#12 Chris 28-04-2016 21:41
Geen idee. Aangezien ik blij ben dat ie weer dicht is, ga ik dat helaas niet nameten....
#13 ovlovfred 29-04-2016 09:03
Dat is waar...
De mijne schudt in de lengte richting, van bemo heb ik te horen gekregen dat het aan de tandwielen en of motor kon liggen.
Dus ik probeer er achter te komen zonder voor de zoveelste keer het treinstel open te maken welk type motor er in zit.

Fred
#14 DJ78 26-05-2016 22:15
Top vaak genoeg zien staan op CS Groningen als puber.
En diesel.. ik wil een.... :lol:
#15 jasperkc 29-10-2017 18:55
Wat raar dat de tussenbak een grijze onderzijde heeft en niet een blauwe zoals het stuurstandrijtu ig en de motorbak.

Groet, Jasper
#16 GertMeering 22-11-2017 16:26
Jammer dat die extra rijtuig niet meer te verkrijgen is ..

Login of registreer om een reactie te plaatsen.

Login

Online

We hebben 92 gasten en geen leden online