ESU BR 151 Verkeersrood
- Gegevens
- Gemaakt op maandag 28 november 2011 22:57
- Hits: 11999
Pagina 2 van 3
Vol op de snoet. Het wit staat zeer netjes en dekkend op het rood. |
|
De draaistellen, veel details en losse verenpakketten. Niets is meegegoten. Heel fijne zandstrooiers. Lage flenzen op de wielen. |
|
We zoomen wat in. De boel is even overbelicht om de donkere wielstellen goed te laten uitkomen. |
|
Nog wat meer. Fraai ! Zie je de losse veren zitten ? | |
Mooie doorkijk in de machinekamer. | |
Stoere kop. Los aangezette ruitenwissers. Helder glas, cabine heeft een machinist. |
|
Hier en daar moet je wel even een handrailing langs de deur wat recht zetten. | |
Maar verder valt er niet veel op te merken aan de lok. (qua uiterlijk dan, en zover mijn kennis gaat over dit type) |
|
De onderzijde van de lok. Deze lok is zowel geschikt voor wissel als gelijkstroom. Bij aankoop zit de sleper er al onder. |
|
Die trek je er met dit hulpstuk af en hoppa, je lok is gelijkstroom. Klik je hem er weer onder, en hop, je lok is een wisselstroom model. Maar.....met de lage flens vraag ik me toch af of dat wel goed gaat op K Rails van Marklin. C rails, daar ben ik niet zo bang voor. De lok is wel zwaar, dus het zou zomaar eens kunnen werken. |
|
Hop, wisselstroom, en dus aflevertoestand. Gelijkstromers moeten dus even de lok opereren en de sleper verwijderen. |
Login
Online
We hebben 377 gasten en geen leden online
Reacties
Kun je een andere keer ook eens een paar foto's van onder de kap laten zien ?
Ik ben erg nieuwsgierig naar de aandrijving van de pantografen. Als, vanwege de techniek of garantie, de kap niet open mag, is dat voor mij natuurlijk ook een goed antwoordt.
Mvg, Alexander
Zit er wel sluitlicht in? want ik zie zo niks branden.
sleep van een 20 tal ertsbakken.
Chris komt hij ook in oceaanblauw/beige?
Grt Johan
het is jammer dat deze geen rode sluitlichten heeft
RSS lijst met reacties op dit artikel